مهرداد مامانمهرداد مامان، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

pesare maman

شیرینی پزی

1391/10/7 11:55
نویسنده : mitra
159 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی

دیروز و پریروز همگی اینجا بودن و برا زایمان مامان شیرینی پختن.دست همشون درد نکنه.

پریروز شیرینی پسته ای و قطاب درست کردن دیروزم کلمپه و شیرینی کره ای عصری هم قراره بیان و ملکه بادوم و باقلوا پسته درست کنن واقعا دستشون درد نکنه

جالبه همه زحمتارو اونا میکشن ولی وقتی کارشون تموم میشه من خسته میشم ونمیتونم از جام تکون بخورم و شب تا صبح خواب ندارم.احساس میکنم حسابی بزرگ شدی مامانی چون خیلی سنگین شدم،پریروزم که دکتر بودم خانم دکتر دست زد به شکمم و گفت پسرت حسابی استخون ترکونده.ضربان قلبتم خوب میزد و گفتم تکونات خیلی خوبه و کم نشده خانم دکتر گفت عالیهههه.وقتی صدای قلبتو میشنوم انرژی میگیرم مامانی

در ضمن خانم دکتر گفتن از الان دیگه باید منتظر اومدن نی نیت باشی

ببخشید بهت میگم نی نی آخه هنوز اسم نداری پسرم البته من دوست دارم اسمتو مهرداد بزارم ولی بابات زیاد موافق نیست البته میگه قشنگه ولی قدیمیه.میگه ممکنه بزرگ بشی از اسمت راضی نباشی حالا اگه اسمت مهرداد شد بزرگ شدی نظرتو بگو مامان.امیدوارم هر اسمی برات گذاشتیمو دوست داشته باشی پسرم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به pesare maman می باشد