مهرداد مامانمهرداد مامان، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره

pesare maman

11 ماهگی مهردادی

1392/9/13 7:59
نویسنده : mitra
289 بازدید
اشتراک گذاری

قشنگم امروز 11 ماهه شدی،11 ماه با تمام سختیا و مشکلات ولی خیلی خیلی شیرین.باورم  نمیشه اینقد زورد گذشت.به خاله مهتاب گفتم گفت چشم رو هم بزاری 11 سال هم میگذره.....پارسال همین موقع ها به فکر آماده کردن وسیله های تو بودم و الان به فکر اینم برا تولدت چه کار کنم که به بهترین نحوه بتونم برگزارش کنم.ایشالا که بتونم

الان که دارم برات مینویسم نمیدونم چرا اشکم همینجوری میاد.شایدم تازگیا خیلی دل نازک شدم نمیدونم.........به خاطر داشتن تو و وجود سالمت روزی هزار بار خدا رو شکر میکنم.الانم مثه یه فرشته کوچیک اینجا خوابیدی نگات میکنم بیشتر احساساتی میشم آخه تو خواب خیلی مظلوم میشی و دیگه از اون شیطونیا خبری نیستلبخند  

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مهرآرا
25 آذر 92 21:34
سلام پسر قشنگه سلام مست و ملنگه همیشه این شعر را برایت میخونم چون یک دنیا دوستت دارم نمیدونی وقتی منو می بینی چقده ذوق میکنی انگار خدا دنیا رو بهت داده بخدا منم همینطور زود به زود پیشم بیا دلم برات تنگ میشه
مهرآرا
6 بهمن 92 23:34
سلام مرد قشنگم تولدت مبارک یکسالگیت را تبریک میگم شب تولدت خیلی ناز شده بودی مثل همیشه کیکی هم که مامانی پخته بود خیلی زیبا بود دست مامانو ببوس خیلی برای تولدت زحمت کشید دو هفته تمام کار میکرد با اون تم زیبای آبی سبزش محشر بود کاش یکی دوتا عکس میذاشت از خودتو میز و کیک زیبات و اون بادکنکهای خوشگلت شاد باشی مهردادی بازهم تولدت خیلی مبارک
مهرآرا
7 فروردین 93 23:48
عیدت مبارک مهردادی مست و ملنگه من
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به pesare maman می باشد