مهرداد مامانمهرداد مامان، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

pesare maman

مهردادی 7 ماهه شد

1392/5/14 15:46
نویسنده : mitra
273 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان،دیروز ٧ ماهه شدی،باور نمیشه این ٧ ماه با تمام سختیا و شیرینیاش اینقد زود گذشت.

دیشب برای اولین بار دستاتو به سمت من باز کردیو خودتو انداختی تو بغلم وای که چقد منتظر این لحظه بودم.دیشب خاله مریمو عمو ولی خونمون بودن،ساعت حدود ١٢ بودو تو بغل خاله مریم بودی،به محض دیدن من دستاتو باز کردیو اومدی به طرف من،وای که چه لحظه شیرینی بود،خیلی منتظرش بودمچشمک

از پریروز بجز سوپ و حریره،زرده تخم مرغ و ماست و سیب به وعده هات اضافه کردم.تقریبا همشونو دوست داریو میخوری،نمیدونی چقد انرژی میگیرم وقتی پیاله غذات تموم میشه ولی خوب موقع خوردن یکمی غر میزنی ولی اشکال نداره تو بخور من همه چیو تحمل میکنم پسر لوس مامان،گفتم بهت لوس چون واقعا بعضی وقتا خیلی غر میزنیو منو کلافه میکنی،همش میخوای مامان کنارت باشه باهات بازی کنه بهت توجه کنه،رو چشمم زندگیمو برات میدم مامان،تو راضی باشی پسر لوسمنیشخندچشمکبه قول خاله ها علی مردان خان

راستی مامان چند روز همش بهت میگه موش نمیدونم چرا!گاهی یه چیزایی میاد سر زبونمو تا چند روز همش بهت میگم.همش بهت میگم آقای موش البته میگم موسنیشخند

قبلا میگفتم پسر طلا،خوشگل بلاخنده

هر چی که باشی عشقه منیقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله مهرآرا
5 شهریور 92 10:17
پس چرا عكساشو نميزاري حيفه وبلاگش عكس نداشته باشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به pesare maman می باشد