مهرداد مامانمهرداد مامان، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره

pesare maman

پسرم میخواد دندون در بیاره

1392/5/23 22:56
نویسنده : mitra
307 بازدید
اشتراک گذاری

سلام زندگیه مامان.2،3 روزیه خیلی بیقراری میکنی و از دهنت به شدت آب میاد.خدا کنه دندونت زود در بیادو راحت بشی.مامان تصمیم داره اگه بتونه وقتی دندون در اوردی برات آش بپزه و یه مهمونی کوچیک بگیره به امید خدا...

چند روزیه که همش میگی ماما.مه مه واییییی عزیزم میخوام قورتت بدم.....خیلی منتظر بودم کلمه ما ما رو ازت بشنوم خیلی حس خوبی بهم میده،تازه دارم باور میکنم که واقعا مامان شدم.وای که چقد شیرینه این حس....خدا از هیچ زنی دریغش نکنه

وقتی شیر میخوای میگی مه مه مه مهقلبخلاصه بهت بگم دیگه مه مه برا مامان نزاشتی مخصوصا الان که میخوای دندون در بیاری همش گازم میگیریابروبگیر عزیزممم فدای سرت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

بلاگ آس
23 مرداد 92 23:10
ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞,ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞,ּּּּּ ּ ּ ּ ּ \____________________ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞,ּ ּ ּ ּ ּ ּ \¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ֹֹ\ ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּּ۞۞,ּּּ ּ ּ ּ\ تبادل لینک کنیم؟؟!! ִ \ ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ۞ּ ּ ּּ۞۞ـּ ּ ּ ּ\__________________̲̲/_̲ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ ּּ ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ\ ּ ـ۞۞ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ּ ـ۞۞ּ ּ \ּ ּ ּ ۞۞ ּ ۞۞ـּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ـ۞۞ּּ ּ \ּ ּ ּ ּ۞۞ ּ ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞ ּ ּ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞ ֹֹֹֹ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\¯¯¯¯¯¯¯¯ ִ ִ ִ ִ ִ ִ ִ ִ ִִִ ۞ִ۞ ִִִ ִ ִ ִ ִ ִ ִ
مهرآرا
5 شهریور 92 10:15
قربون دندون درآوردنش برم من عزززززيم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به pesare maman می باشد