مهرداد مامانمهرداد مامان، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره

pesare maman

8 ماهگی پسرم

1392/6/15 12:12
نویسنده : mitra
297 بازدید
اشتراک گذاری

پسر قشنگم 8 ماهه شده و روز به روز شیرین تر و خوردنی تر میشه و دل منو باباشو با کاراش میبره،تازگیا یاد گرفته همش میگه د د .... وقتی لباسشو عوض میکنم فکر میکنه میخوام ببرمت بیرون و همش میگه دد فداش شم

پریروز برا اولین بار با ماشین با هم رفتیم بیرون تو تو صندلیت نشستیو حال میکردی و اصلا صدات در نیومد،با هم رفتیم خونه خاله مهتابniniweblog.com

البته اینم بگم مامان خیلی استرس داشت.دیروزم دوباره با هم رفتیم بیرون...رفتیم زیروتن برات جوراب بخرم که نداشت بعدم رفتیم خونه خاله مهرآرا که دیگه پارمیدا و پانته آ نذاشتن بیایم خونه و ظهر همونجا موندیم.دیروز صبحم با بابابی بردیمت دکتر،خانم دکتر معاینت کرد و گفت همه چی خوبه.وزنت شده بود 8800 و دور سرتم 42.دکتر گفت به زودی دندوناش در میاد.و به غذات کته و ماکارونی و گوشت چرخ کرده هم اضافه کرد.مامانی هم صبحی بهت کته با ماست داد که کلی دوست داشتیو با اشتها خوردی.الانم خوابی قشنگم منتظرم بیدار شی چون ظهری باید با خاله ها بریم جوپار.البته بابایی هم هنوز خوابه ولی مامان آماده هست.زوددددد بیدار شین تبلاااااااااا.قربون هر 2تون برممممم من

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مهرآرا
9 آبان 92 0:08
مهردادی دندون نو مبارک خیلی خوشحال شدم بعد از این همه اذیت شدن مرواریدت بیرون زد خدا کنه همیشه تنت سلامت باشه و دندونای قشنگ بسلامتی و پشت سر هم در بیاد ...فعلا مشغول اسباب کشی هستم ولی سرفرصت حتما برات دسر دندونی درست میکنم قربونت برم مرد قشنگ خاله مهرآرا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به pesare maman می باشد