مهرداد مامانمهرداد مامان، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره

pesare maman

اولین دندون پسرم

1392/8/7 16:50
نویسنده : mitra
280 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قشنگم

مامان دوباره اومد با کلی تاخیر آخه امروز حسابی هیجان زدش کردی

وقتی داشتم پوشکتو عوض میکردم احساس کردم لثت یکمی تغییر شکل داده انگاری شکافته شده بود.وقتی انگشتمو کشیدم روش دیدم بعلههههههههه پسرکم دندونش یه کوچولو زده بیرونو تیز شده ولی بازم مطمن نشدم برا همین فنجون آبتو دادم دم دهنت وقتی صدای اولین دندونتو که میخورد به فنجونت شنیدم قند تو دلم آب شد،احساس کردم پسرم کلی بزرگ شده.بلاخره عزیزم بعد از 10 ماه و کلی اذیت شدن دندونش در اومد.قربون خودتو دندون کوچولوت برم من.......قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مهرآرا
19 آبان 92 8:21
سلام مهرداد خاله خوبي؟اين مامانه تنبلت نمياد وبلاگت را آپ كنه اشكالي نداره ميدونم سرش شلوغه و بايد شيطونيهاي تورو جمع و جور كنه و بهت برسه..ميدوني تو عاشق مني هرجا كه منو ميبيني ذوق ميكني و ميخواهي بپري توبغلممنم عاشق تو هستم عزيزم ميمرم برات خيلي پسر ناز ودوست داشتني هستي خيليخيلي دوستت دارم مواظب خودت باش
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به pesare maman می باشد